Liveohjelma Häät IG:ssä @haatfi

Esittele tuotteitasi ja vastaa yleisön kysymyksiin max 25 min livessä, jonka pidät Häät Instagram-kanavassa @haat. Kanavalla on yli 7000 seuraajaa.

Suunnittelin ja harjoittelin 20 minuutin tietoiskun etukäteen. Selkeiden ohjeiden avulla toteutus onnistui hyvin ja ilman teknisiä ongelmia. 

Anna Laine
Lasten Juhlat

Liveohjelma Häät IG:ssä

Haluatko käydä tulevien asiakkaidesi olohuoneessa?

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sari Yli-Salomäki

päätoimittaja, founder 040 5057345 sari.yli-salomaki@editus.fi

Sonja Civil

tuottaja, social media manager 050 3587166 sonja.civil@editus.fi

Häät-median somekanavat antavat ideoita hääpareille

Somepostaus Häät-somekanavissa on helppo keino kiinnittää tuhansien kiinnostuneiden huomio visuaalisella sisällöllä.

Häät-somekanavissa (@haatfi Instagramissa TikTokissa ja Facebookissa) julkaistaan useita kertoja viikossa suomalaisia hääpareja tavoittavaa, innostavaa ja inspiroivaa sisältöä. Sisältö sitouttaa ja sitä katselee kuukausittain kymmeniä tuhansia kiinnostuneita.

Instagram 7 600 seuraajaa, 25 000 tavoitettua tiliä* / kk
TikTok 1 000 seuraajaa, 5 000 katselua* / julkaisu
Facebook 9 300 seuraajaa, 1 000 katselua* / julkaisu

*orgaanisten julkaisujen keskiarvo ajalta 1–4/2025

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä, Häät.fissä tai muissa Häät-kanavissa koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.

Tutustu vaihtoehtoihin