Mainosbanneri messukirjeessä

Mainoksesi sijoitetaan uutiskirjeeseen, joita lähetetään Häämessut netissä -tapahtumaa odottavalle isolle ja innokkaalle yleisölle.

Tiedotus on mielestäni toiminut erittäin hyvin. *

82,1 % kävijöistä morsiamia 
Häämessut netissä 2022 syksy -tapahtuman kävijöistä 82,1 % osallistui messuihin morsiamen roolissa. Muita rooleja olivat sulhanen, häätiimin jäsen, perheenjäsen tai muuten kiinnostunut häistä ja häämessuista.

*Messukävijätutkimus Häämessut netissä 2022 Syksy

Mainosbanneri messujen uutiskirjeessä

Häämessut netissä torstaista maanantaihin 13.–17.2.2025

SAAT:

ANNAT:

MAINOSBANNERIN LISÄKSI SUOSITTELEMME:

Tutustu muihin osallistumisvaihtoehtoihin täällä >>

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Sonja Civil

tuottaja, social media manager 050 3587166 sonja.civil@editus.fi

Häämessut netissä kokoaa häistä haaveilevat verkossa

Helppo ja edullinen digitaalinen Häämessut netissä -tapahtuma kokoaa yhteiselle alustalle makeimmat häätuotteet ja mielenkiintoisimmat palvelut sekä inspiroivaa ohjelmaa ja arvontoja innostaen parit ympäri maan hääsuunnittelun pariin. Häämessut netissä ovat kävijämäärältään Suomen suurimmat häämessut!

Keväästä 2020 lähtien järjestetyillä messuilla on vieraillut keskimäärin 10 000 uniikkia ja aktiivista kävijää. Syksyn 2023 messuilla keskimääräinen kävijä teki sivunavauksia, klikkauksia tai suosikiksi merkitsemisiä keskimäärin 19,58 aktiivista tapahtumaa. (Lähde: Google Analytics GA4)

Lisäksi messujen Instagram- ja Facebook-kanavien kokonaistavoittavuus oli lähes 200.000 tavoitettua tiliä tapahtuman aikana syksyllä 2023. (Lähde: Meta)

Tutustu vaihtoehtoihin