Mainospala Häät-lehdessä ja Häät.fissä

Haluatko tuotteesi luonnolliseksi osaksi upean Häät-lehden ja suositun Häät.fin sisältöä? Mainospala Special integroi hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut laadukkaaseen sisältöön sisältömainonnan keinoin.

Mainos näkyy juuri siellä, mikä lukijaa sillä hetkellä kiinnostaa

Tuotteesi näkyy juuri siellä, mistä lukija kaipaa lisätietoa

Mainospalat kiinnostavat lukijoita ja ohjaavat heitä lisätiedon lähteille yrityksen kotisivuosoitteen tai tuotteen ostopaikan avulla. 

Mainospala Special sijoitetaan luonnolliseksi osaksi oman palvelusi aiheen mukaista laadukasta sisältöä painetussa Häät-lehdessä ja näköislehdessä sekä Häät.fissä.

Mainospalan tekstin alussa on sydän, erottuva visuaalinen elementti, jonka avulla kuluttaja helposti tunnistaa olevansa mainossisällön parissa.

Teemat vuoden 2025 alussa sisältäen Mainospalan Häät-lehdessä 1/2025

Uniikin sormuksen teettäminen

Hääyö ja minimoon häiden jälkeen

Miksi valita Mainospala Special?

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Maria Niinivuori

myyntineuvottelija 045 8009985 maria.niinivuori@editus.fi

Tanja Hakala

tuottaja, soulful storyteller 045 6314099 tanja.hakala@editus.fi

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Lehti ilmestyy kahdesti vuodessa ja printtilehden painosmäärä on noin 15.000 kappaletta, tärkeimpinä irtonumeromyyntikanavia ovat lehtipisteet ja alan kuluttajamessut ympäri maata. Lisäksi lehti on saatavilla 24/7 näköisversiona Issuu.comissa. Häät-lehti tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.

Tutustu vaihtoehtoihin

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä, Häät.fissä tai muissa Häät-kanavissa koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.

Tutustu vaihtoehtoihin

Häät.fi on suosituin Suomessa

Häät.fi on hääparien ja heidän läheistensä rakastama, ylivoimaisesti Suomen johtava* häämedia, joka tarjoaa hääpareille sähköiset häiden suunnittelutyökalut maksutta. 

Keskimäärin 27.000 aktiivista uniikkia käyttäjää** ja 41.900 kävijää* kuukaudessa

* Semrush.com 1.11.2023–31.10.2024
** Google Analytics GA4 1.11.2023–31.10.2024

Häät.fi tarjoaa laadukkaan ja kotimaisen häämaailman, josta löytyy tietoa, inspiraatiota, palveluita, katsottavaa, koettavaa ja osallistuttavaa. Kymmenet tuhannet hääparit vuosittain käyttävät Häät.fissä Hääpalvelut- ja Häätuotteet-hakemistoja, budjettilaskuria, vieraslistaa ja muistilistaa sekä Hääpukukonetta ja Sormuskonetta apuna matkallaan kohti verratonta hääpäivää.

Häät.fi on vastuullinen suomalainen verkkopalvelu ja sille on myönnetty Avainlippu-tunnus.

Tutustu vaihtoehtoihin