Puolensivun mainos Häät-lehdessä

Puolensivun mainos Häät-lehdessä rakentaa brändiäsi ja lisää kohderyhmän kiinnostusta ja ostohalukkuutta.

Mainos näytti hyvältä Häät-lehdessä. Kiva kun mainoksia on hieman jaettu lehden eri alueille. Annan Häät-lehdelle yleisarvosanan 10!

Thomas Narsakka
Festive-timanttikorut

Puolensivun mainoksella Häät-lehdessä

Vangitset aktiivisen ja ostohaluisen kohderyhmän huomion.

Nostat tuotteesi vertaansa vailla olevalle alustalle Häät-lehden tarjoamassa laadukkaassa ympäristössä.

Puolensivun mainospinta sopii esimerkiksi brändin haluttavuuden vahvistamiseen ja yrityksesi suosikkituotteiden mainontaan.

Puolensivun mainos sopii esimerkiksi

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Häät-lehti on laadukas ja kotimainen

Häät-lehteä lukevat noin 25–35-vuotiaat häitään suunnittelevia morsiusparit ja heidän läheisensä. 91,3 % lukijoista on sitä mieltä, että Häät-lehdessä olevat mainokset esittelevät kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Lukijat pitävät mainoksista, katsovat niiden sopivan hyvin häälehden sisältöön ja antavan hyödyllistä tietoa ja ostosvinkkejä.

Lukijasuhde Häät-lehteen on poikkeuksellisen tiivis. Lehti säilytetään ja siihen palataan monia kertoja häiden suunnittelun aikana. Jokaista Häät-lehden numeroa lukee 81.900 omia tai läheistensä häitä suunnittelevaa suomalaista.

Häät-lehti on ainoa kotimainen häälehti. Lehti ilmestyy kahdesti vuodessa ja printtilehden painosmäärä on noin 15.000 kappaletta, tärkeimpinä irtonumeromyyntikanavia ovat lehtipisteet ja alan kuluttajamessut ympäri maata. Lisäksi lehti on saatavilla 24/7 näköisversiona Issuu.comissa. Häät-lehti tehdään ensimmäisestä sivusta viimeiseen suomalaiselle lukijalle ja sille on myönnetty Avainlipputunnus.

Tutustu vaihtoehtoihin