PRO Blogi | 30.4.2020

Case: Häät.fi kertoi valloittavan tarinan Krapin laajentuneista palveluista

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager

Kun hiljattain palveluntarjontaansa lisänneellä Krapilla Tuusulassa järjesteltiin omaa juhlatapahtumaa tammikuulle 2020, juhlamyynnistä vastaava tiimi mietti, miten viesti Krapin uusista juhlapaikkamahdollisuuksista tavoittaisi samalla laajemmankin kohdeyleisön. Syntyi idea kysyä apua Häät-medialta, jonka kanssa oli tehty markkinointiyhteistyötä aikaisemminkin.

Soitto Häät-median asiakkuuspäällikkö Sanna Laaksoselle käynnisti ideoinnin, jonka lopputuloksena Häät-tiimi päätettiin kutsua tekemään tapahtumasta mainosjuttu Häät.fihin avaimet käteen -periaatteella.

Sisällöllinen mainos kertoo kiinnostavan tarinan

Sisältömainonnan keinoin toteutettavaa Häät.fi Mainosartikkelia lähtivät paikan päälle tekemään Häät-median tehokaksikko päätoimittaja Sari Yli-Salomäki ja sopimusvalokuvaaja Camilla Bloom. He seurasivat häätapahtuman kulkua Krapilla parisen tuntia haastatellen samalla paikalla olleita kumppaneita ja vieraita.

Pari viikkoa tapahtuman jälkeen asiakkaalle toimitettiin juttuluonnos ja kuvat, joihin tässä tapauksessa oli sovittu myös latausoikeus ja kuvien käyttöoikeus asiakkaan some-kanavissa. Samalla juttua vielä täydennettiin syventävien kysymysten ja asiatarkistusten avulla kunnes teksti oli valmis julkaistavaksi. Valmiin artikkelin voi lukea TÄÄLLÄ.

Krapin juhlahovimestari Karoliina Helenius

Kuva Camilla Bloom / Häät.fi

Juttu näyttää ja kuulostaa Krapilta

– Kaiken kaikkiaan olemme oikein tyytyväisiä artikkeliin, kiitos siitä! Krapin juhlahovimestari Karoliina Helenius hymyilee.

– Kuvat ovat mielestäni oikein hyviä, ja kuten täällä töissä jo olemme puhuneet, juttu kuulostaa Krapilta. Meillä on nyt paljon lupauksia täytettävänä vieraillemme! Tehdään toistekin yhteistyötä tällaisen mainoksen merkeissä, Karoliina ehdottaa.

Häät.fi Mainosartikkelin tulokset

Krapin artikkeli julkaistiin 6.3.2020 ja 12 kk mainosjakson aikana:

  • artikkeli luettiin 615 kertaa
  • keskimääräinen lukuaika oli 4 min 46 sek

Kiinnostuitko Häät.fi Mainosartikkelista?

Katso Häät.fi Mainosartikkelin hinta ja lisätiedot täältä.

Kuvat Camilla Bloom

Ota minuun yhteyttä

Kiinnostaako sinua Häät.fi Mainosartikkeli tai haluatko tarjouksen isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä minulle viesti!

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Vaihtoehtoja sisällölliseen mainontaan

Löydätkö tästä sopivan vaihtoehdon kertoa omasta yrityksestäsi tai tuotteistasi hääpareille?

Häät.fi Mainosartikkeli

Häät.fi Mainosartikkeli välittää viestisi kuvin, sanoin ja videoin sekä johdattaa lukijan edelleen omille nettisivuillesi tai kivijalkakauppaan.

Yrityksen oma uutiskirje yli 14.000 sähköpostiosoitteeseen

Yrityksesi brändille, tuotteille ja palveluille kokonaan omistettu uutiskirje kuljettaa viestisi suoraan morsianten ja sulhasten sähköposteihin herättäen tiedonjanon ja kiinnostuksen.

Sivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Puolensivun sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi kiinnostavasti? Muotoillaan tekstistä ja kuvista juttu osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.

Mainospala Häät-lehdessä

Haluatko tuotteesi luonnolliseksi osaksi upean Häät-lehden sisältöä? Mainospala integroi hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut Häät-lehden sisältöön sisältömainonnan keinoin.

Aukeaman sisällöllinen mainos Häät-lehdessä

Haluatko esitellä tuotteesi tai yrityksesi sisältö ja tarinat edellä? Hääpareja kiinnostavat tuotteet tai palvelut tuodaan natiivimainonnan keinoin osaksi Häät-lehden ja Häät.fin laadukasta sisältöä.