Kun hiljattain palveluntarjontaansa lisänneellä Krapilla Tuusulassa järjesteltiin omaa juhlatapahtumaa tammikuulle 2020, juhlamyynnistä vastaava tiimi mietti, miten viesti Krapin uusista juhlapaikkamahdollisuuksista tavoittaisi samalla laajemmankin kohdeyleisön. Syntyi idea kysyä apua Häät-medialta, jonka kanssa oli tehty markkinointiyhteistyötä aikaisemminkin.
Soitto Häät-median asiakkuuspäällikkö Sanna Laaksoselle käynnisti ideoinnin, jonka lopputuloksena Häät-tiimi päätettiin kutsua tekemään tapahtumasta mainosjuttu Häät.fihin avaimet käteen -periaatteella.
Sisältömainonnan keinoin toteutettavaa Häät.fi Mainosartikkelia lähtivät paikan päälle tekemään Häät-median tehokaksikko päätoimittaja Sari Yli-Salomäki ja sopimusvalokuvaaja Camilla Bloom. He seurasivat häätapahtuman kulkua Krapilla parisen tuntia haastatellen samalla paikalla olleita kumppaneita ja vieraita.
Pari viikkoa tapahtuman jälkeen asiakkaalle toimitettiin juttuluonnos ja kuvat, joihin tässä tapauksessa oli sovittu myös latausoikeus ja kuvien käyttöoikeus asiakkaan some-kanavissa. Samalla juttua vielä täydennettiin syventävien kysymysten ja asiatarkistusten avulla kunnes teksti oli valmis julkaistavaksi. Valmiin artikkelin voi lukea TÄÄLLÄ.
Kuva Camilla Bloom / Häät.fi
– Kaiken kaikkiaan olemme oikein tyytyväisiä artikkeliin, kiitos siitä! Krapin juhlahovimestari Karoliina Helenius hymyilee.
– Kuvat ovat mielestäni oikein hyviä, ja kuten täällä töissä jo olemme puhuneet, juttu kuulostaa Krapilta. Meillä on nyt paljon lupauksia täytettävänä vieraillemme! Tehdään toistekin yhteistyötä tällaisen mainoksen merkeissä, Karoliina ehdottaa.
Krapin artikkeli julkaistiin 6.3.2020 ja 12 kk mainosjakson aikana:
Katso Häät.fi Mainosartikkelin hinta ja lisätiedot täältä.
Kiinnostaako sinua Häät.fi Mainosartikkeli tai haluatko tarjouksen isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä minulle viesti!
Löydätkö tästä sopivan vaihtoehdon kertoa omasta yrityksestäsi tai tuotteistasi hääpareille?