Yrityksen oma uutiskirje yli 14.000 sähköpostiosoitteeseen

Yrityksesi brändille, tuotteille ja palveluille kokonaan omistettu uutiskirje kuljettaa viestisi suoraan morsianten ja sulhasten sähköposteihin herättäen tiedonjanon ja kiinnostuksen.

Uutiskirjeen lähetys oli todella helppo tilata Häät PRO -sivustolta. Ennen tilausta neuvonta ja tuotteen tilausinfo oli todella hyvää asiakaspalvelua. Kaikki siitä eteenpäin meni jouhevasti ja ohjeistus oli selkeää.

Stiina Weckström, Salon-Ki Parturi-kampaamo sekä kauneushoitolapalvelut

Uutiskirje vie viestisi perille asti

Uutiskirje tiivistää ajankohtaiset tarjouksesi tai tärkeimmän palvelusi helposti luettavaan muotoon. Uutiskirje lähetetään yli 14.000 Häät-viikkokirjeen tilaajan sähköpostiosoitteeseen.

Uutiskirjeesi voi sisältää tekstiä, kuvia ja hyperlinkkejä. Koko uutiskirje on omistettu brändistäsi, tuotteistasi tai yrityksestäsi kertovalle viestille.

Uutiskirjeen hinta ei sisällä artikkelin kirjoitusta tai tuotteiden kuvausta, mutta ne voidaan tuottaa laadukkaasti lisäpalveluna.

Valitse oma Uutiskirje, kun...

Lue Häät PRO Blogissa: Hyvän uutiskirjeen resepti >>

Me autamme!

Tarvitsetko apua sinulle sopivan mainosmuodon valinnassa tai kiinnostaako tarjous isommasta kokonaisuudesta? Soita tai lähetä viesti.

Sanna Laaksonen

asiakkuuspäällikkö, customer success manager 044 3781154 sanna.laaksonen@editus.fi

Maria Niinivuori

myyntineuvottelija 045 8009985 maria.niinivuori@editus.fi

Häät Viikkokirjeet tavoittavat hääparit

Häät Viikkokirje saapuu tilaajan sähköpostiin 3–4 kertaa kuukaudessa. Viikkokirjeen voivat kaikki häistä kiinnostuneet tilata ilmaiseksi eikä tilaus velvoita tilaajaa mihinkään. Häät Viikkokirjeen keskimääräinen avausprosentti on sähköpostisuorien keskiarvoihin verrattuna erittäin hyvä 30,13 % ja CTR 1,99 %. Tilaaja voi keskeyttää uutiskirjeen tilauksen helposti milloin haluaa, ja osoiterekisteri pysyy näin tuoreena.

Tutustu vaihtoehtoihin

Natiivimainonta koskettaa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jonka toivoisit häitä suunnittelevien löytävän? 

Sisällöllinen mainos eli natiivimainos Häät-lehdessä, Häät.fissä tai muissa Häät-kanavissa koetaan tarpeelliseksi ja inspiroivaksi tavaksi löytää tuotteita ja palveluita omiin häihin. Lukija kohtaa tuotettasi esittelevän mainoksen toimitukselliseen aineistoon integroituna eli juuri siellä, mistä hän sitä etsii.

Voit luottaa Häät-tiimin asiantuntemukseen tuotteitasi esittelevän sisällön muotoilussa ja tuottamisessa.

Tutustu vaihtoehtoihin